torsdag 10. januar 2013

Cd-cover

I denne oppgaven skulle vi ta bilde av solisten i "talking people" (et band på skolen) Etter vi hadde tatt bilder av han skulle vi lage et cd cover til gruppa. Jeg var syk denne dagen bildene av solisten ble tatt, så gruppen min avtalte en ny tid med hele bandet denne gang, og fikk fotografert dem. Dette ble et mye tøffere cover, nå som alle i bandet fikk være med.



Dette er måten jeg laget coveret på. Et gruppebilde i svart/hvit nyanser passer som et cd cover. Det ble litt kjedelig med bare det, så jeg putta inn logoen deres som du ser nederst på coveret. Det så litt bedre ut, men jeg ble ikke helt fornøyd med det heller. Det så ut som om det bare var et klipp og lim bilde. Jeg prøvde meg litt til, jeg ville at logoen skulle flyte inn i bildet, og med svarte ujevne kanter fikk jeg dette til. Her er resultatet! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar